Opowiadanie o Violetcie

Oto opowiadanie!


V: Cześć Angie!
A: Cześć Violu! I jak? Dostałaś się do Studia?
V: Szczerze mówiąc...to tak....
A: To super Violu! Czy mi się zdaje czy tylko ja się tu cieszę?
V: Bo nie jestem pewna czy sobie poradzę w Studio
A: Violu, napewno sobie poradzisz!
V: Idę do swojego pokoju Angie, Pa!
A: Pa Violu!


V: ,,Nanananananaaaaaaa Nananana Nanananana''
A: Viola co robisz w kuchni o tej porze?
V: Chciałam się napić...
A: Violu...
V: Dobra, po prostu stresuję się bo jutro mój 1 dzień w Studio
A: Nie martw się! Będzie dobrze!
V: Mam taką nadzieję...
A: A co nuciłaś?
V: A tworzę nową piosenkę
A: Dobrze idź do łóżka Violu
V: Dobrze Angie, Pa!
A: Pa Viola!

V: Porażka, Porażka i jeszcze raz porażka!
A: Violetta, co się stało?
V: W Studio ogólnie fajnie ale nie fajnie z Ludemiłą!
A: Emm...Ludmiłą...
V: Z Ludmiłą!
A: Wiesz Violu ona zawsze udaje królową korytarza nie przejmuj się!
V: Jak się nie przejmować... Ciągle mnie zaczepia! A to już nie jest miłe!
A: Violu uspokój się idź do pokoju Pa!
V: Pa...

 V: Jestem w Studiu...kolejny dzień w Studio 21 i nadal nie mam przyjaciół!
F: Cześć! Jestem Francesca ale mów mi Fran
C: A ja jestem Camila ale mów mi Cami 
V: Cześć! Jestem Violetta ale mówcie mi Viola!
F: Będziemy przyjaciółkami?
V: No oczywiście!
C: Super! Oj mamy teraz lekcje kiedy indziej się zobaczymy ok?
V: Ok
F: To Papatki!
V: Papatki Fran! Papatki Cami!
C: Papatki!

V: O, cześć Angie! Szukałam Cię!
A: Cześć Viola! Co słychać?
V: Poznałam Francescę i Camilę
A: To super! Nareszcie masz przyjaciółki a nie wroga!
V: Też się cieszę
A: Mam teraz lekcje z Francescą i Camilą idę Pa Violu!
V: Pa Angie! Hmm... Jestem w sali nagrań...może nagram moją piosenkę którą stworzyłam i nazwałam ,,En Mi Mundo''?

Karaoke dla was

V: Dobrze nagrałam idę!

 V: Jestem przy porcie...ale dlaczego się smucę? Chyba z powodu Ludmiły... tak to z jej powodu...
V: No właśnie po co przyszłam do portu? Idę do domu przecież w Studio już nie ma zajęć! Może tam mi się nie będzie nudziło?


V: Oficjalnie napisałam tylko wpis do pamiętnika i...nie mam nic do roboty..nuda!!!!!
V: Wiem! Pójdę do Studia mimo ze nie mam zajęć


V: O nie, tam stoi Ludmiła z Naty...
L: O, Viola co ty tu robisz?
V: Ludmiła zostaw mnie ty parszywa świnio!
N: Jak śmiesz tak nazywać Ludmiłę?! Co?!
L: No właśnie! Naty ma absolutną rację!
V: Ludmiła odczep się i ty Naty Też!

,,Kłótnia'' 



P: Dziewczyny uspokójcie się! Najlepiej zróbcie jeszcze pojedynek hahaha!
L: Pablo miał rację! Pojedynek za pół godziny w Resto Bandzie! Pa Sieroto!
V: Ludmiła nie czekaj! ...Ech no i na co ja się naraziłam?!?!

,,Minęło pół godziny''


V: Zaczynajmy Ludmiła...
L: Z Przyjemnością!


Luca: Kto według was wygrał?

Wszyscy: VIOLETTA!!!!!!!!!!!!

L: Dobrze więc wygrała Violetta! Brawa dla Violetty!

Ludmiła: Nie! Violetta idziemy jeszcze do nauczycieli oni mają gust do takich spraw a nie taki głupi Luca który nic o Muzyce nie wie!
L: Ej!
Lud: Sorry! Taka Prawda!


Antonio A: Dobrze dziewczyny zaczynajcie!
L: Zaczynamy Violetta!
V: Dobra Ludmiła...


A: Wygrała Violetta! Ma piękny i delikatny głos! Violetto! To ty zaśpiewasz na naszym przedstawieniu piosenkę ,,Como Quieres''!
L: CO?!?! LUDMIŁA ODCHODZI Z PŁACZEM!!!!!!!!!!! ŁEEEEEEEEEEEEEE
V: Ja? Antonio myślisz że dam radę?
A: Oczywiście że dasz radę, Violetto leć po strój i zaczynaj!


V: ,,Ciekawe, jak mi pójdzie''


Karaoke dla was


V: Dobranoc kochani!

V: Zapraszamy na zapisy do Studia! Oto plakat z najlepszymi uczniami!


V: Dobranoc kochani!

V: Wrócę już do domu późno jest...



 V: Napiszę do mojego nowego chłopaka Leona SMS
 V: ,,Cześć Leon! Jak się czujesz?'' Dobra napisałam!
German G: Cześć moja gwiazdeczko widziałem cię w telewizji! Świetnie Ci poszło na Koncercie!
V: Dziękuję tato!
G: Moja gwiazdeczko kochana! ,,łaskocze Violettę''
V: Nie! Tato NIE!!! Hahahaha!
A: Co się tu dzieje?
V: Angie! Pomóż mi!!! Hahahahahaha!
A: Pomogę Ci raz dwa Violu! Hihi!  ,,łaskocze Germana''
G: Nie Angie Nie!!!!! HAHAHAHAHAHA!
V: Zrobię zdjęcie pamiątkowe po tym śmiesznym zdarzeniu! Hahahahaha!

 F: Hej Viola!
V: Hej Fran! Co chciałaś?
F: Pablo chce żebyś zaśpiewała mu swoją piosenkę ,,En Mi Mundo'' Na scenie!
V: Oki Zaśpiewam!


P: Świetnie Violetto! Do widzenia!
V: Do widzenia Pablo!


,,Następny Dzień''

V: Leon, odkąd zrobiłam ten pojedynek z Ludmiłą moje życie jakby się zmieniło...
L: Jak to, Kochanie?
V: Po prostu nigdy dotąd nie śpiewałam i nie byłam tak popularna...
L: Rozumiem Cię, Violu. Muszę iść Violu! Pa!
V: Pa Leon!

Luca: Cześć Violetta! Co zamawiasz?
V: Cześć Luca! Poproszę Lemoniadę
L: Jaki smak?
V: Cytrynowy
L: Dobrze, już się robi!
Leon: Cześć Violetta!
V: Cześć Leon! Co tam?
L: Musimy zerwać...To koniec...
V: Ale Leon, dlaczego?
L: Widziałem Violetto jak siedziałaś z Tomasem i go obejmowałaś...
V: Co?!?! Ale to nie byłam ja!
L: Ostatnia szansa Violetta!
V: Dobrze Leon! Przytul Mnie!
L: Ok

,,Przytulas''


V: Pójdę do sali nagrań i włączę Radio
F: Cześć Viola! Co robisz?
V: Włączyłam Radio, Chcesz potańczyć ze mną?
F: Jasne!

Radio: ,,Cześć kochane Ludziska! A czyżby nie Violettoners? Oto piosenka Violetty Castillo ,,Como Quieres'' !!!


V: O Boże to moja piosenka!
F: W Radiu?Ooooo!
Radio: ,,Za chwilę w parku na żywo w Buenos Aires zaśpiewa Violetta Castillo swoją piosenkę ,,En Mi Mundo''

V: CO?!?!?!
F: Śpiesz się, Viola! Śpiesz!




Wszyscy: BRAWO!!!! VIOLETTA! VIOLETTA! VIOLETTA!!!!!!!!!!!!!!!
V: Dziękuję kochani!


 V: Cami nie dowierzysz co się stało! Śpiewałam przed publicznością!
C: O my got! Violu, Super!
C: Muszę się śpieszyć, Pa Violu!
V: Pa Cami!


A: Och, Violu! Jak dobrze że wróciłaś do domu!
V: Angie! Nie uwierzysz co się stało!
A: Wiem, widziałam! Byłaś super Violu!
V: Nie wiem co robić Angie! Hehe! Pójdę wpisać wpis do Pamiętnika! Czesć!
A: Pa Violu!


A: Puk! Puk!
V: Kto tam?
A: To ja, Angie!
V: Wejdź Angie!
A: No cześć Violu! Jak się czujesz?
V: Najlepiej na świecie!
A: O! Nigdy tak nie mówiłaś odkąd poznałaś Ludmiłę!
V: Zrozumiałam, że Muzyka to moje przeznaczenie! Ludmiła nie jest dla mnie przeszkodą!
A: To dobrze ze tak myślisz Violu!
V: Och, Przytul mnie Angie!
A: Ok

,,Przytulas''

Telefon: Dryń Dryń
V: Kto o takiej porze... jest prawie 22:00!
F: Viola...Jesteś?
V: Ledwożywa ale jestem!
F: Sorki że cię budziłam ale inni chcą żebyś jutro na scenie zaśpiewała Te Creo!
V: CO?!?!
F: Tak ! Kończę Pa!
V: Nie Fran...Nie! Kurczę na co ja się wpakowałam z tym ,,gwiazdorskim pojedynkiem''...

..W Studio 21...



F: Powodzenia Violu!
V: Dzięki Fran!



Po Polsku Te Creo

Karaoke Te Creo Dla Was

Wszyscy: Brawo! VIOLETTA!!!!! ŁUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
V: Dziękuję Kochani!
F: Wyszłaś świetnie! Mogę być twoją Managarką?
V: Managarką? Ale ja nie potrzebuję Managarki!
F: Potrzebujesz! Właśnie stałaś się gwiazdą!
V: CO?!?!
F: Tak! Dobra jestem twoją Managarka skoro tak nalegasz...To...Pa Viola!
V: Nie Fran...Czekaj! Ech...


A: Francesca jest twoją Managarką? Nie ładnie gwiazdorzyć, Violu!
V: Nie! To ona chciała! Powiedziała że jestem Gwiazdą!
A: Violu, Dlaczego płaczesz?
V: Bo nie mogę uwierzyć że takie szczęście mnie spotkało! Przytul Mnie!
A: Oj, Dobrze Violu!

,,Przytulas''

,, W Studio 21''

 P: Violetta masz próbę Nowe piosenki ,,Hoy Somos Mas''
V: Dobrze Pablo, zaczynam śpiewać!

P: Ślicznie Violu! Możesz już skończyć!
V: Dobrze Pablo! Pa!
P: Pa!

P: Zaczekaj!
V: Co?
P: Śpiewasz w Parku Te Creo zaraz! 
V: Znowu? No dobra idę!

Wszyscy: VIOLETTA! VIOLETTA! VIOLETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
V: Dziękuję Kochani! Papatki!
Wszyscy: PAPATKI VIOLETTA!

 A: Violu! Tu jesteś szukałam Cię w całym Studiu! Gratulacje!
V: Dzięki Angie! Bardzo się cieszę! Przytul Mnie!
A: Dobrze Violu!

 Leon: Zaśpiewam ci coś ci Violu!

V: Dzięki Leon! Jesteś uroczy!
L: Dla Ciebie wszystko, kochanie! Pa Violetta!
V: Pa Leon! Ach...Jaki on jest romantyczny!
 Telefon: Dryń Dryń!
V: Halo?
F: Cześć Violu! Jako twoja Managarka informuję Cię że zaraz masz występ w Studio 21! Papatki!
V: Fran! Nie!...O.o Dobra idę...Ale jaka piosenka?
Tel: Dryń Dryń!
V: HALO!
F: No to ja Francesca! Śpiewasz Hoy Somos Mas! Pa!
V: Pa!

 C: Violu, Co się stało?
V: Nie mogę w to uwierzyć że ludzie mnie tak lubią...
C: CO?! Oni Cię Kochają Violu!
V: Czemu tak sądzisz?
C: Od czasu ,Como Quieres'' Stałaś się sławna!
V: Mam występ!
C: Powodzenia i Połamania nóg!
V: Dzięki Cami!

Wszyscy: BRAWO!!! VIOLETTA! VIOLETTA! VIOLETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!
V: Dziękuję Kochani!

,,Następny Dzień Studio 21''

F: Viola, dlaczego ciągle śpiewasz?
V: Pablo kazał mi ciągle ćwiczyć...
F: Dlaczego?
V: Mówił że będę mieć nie jeden koncert...
F:Spoko to ja spadam...Pa Viola!
V: Pa Fran!

 F: Viola! Jeszcze jedno!
V: Tak?
F: Taki YouMix się bardzo tobą zainteresowało! Chcą żebym Cię nagrała i wysłała im filmik
V: Dobra to się opiszę!
F: Akcja!
V: Cześć! Jestem Violetta, Violetta Castillo i każdy dobrze mnie zna a teraz pozna mnie YouMix!
Jestem bystrą i żywiołową dziewczyną o niby ,,wyjątkowym'' głosie jak inni myślą...odziedziczyłam talent po mamie. Marii Saramego! Znacie, no nie? Jestem szczera, spontaniczna i jak mój chłopak myśli romantyczna, a do tego niezwykle inteligentna wiedzę odziedziczyłam po tacie! Germanie Castillo! Jak chyba każda nastolatka, szukam swojego miejsca na ziemi. Być może odnajdę je tutaj! W Studio 21, gdzie rozpoczęłam naukę po przeprowadzce do Buenos Aires! Bo wcześniej wyprowadziłam się do Madrytu...To właś nie w Studio realizuję swoje największe pasje, zdobyłam nowych przyjaciół i przeżywałam nowe rozterki miłosne.

Moi Wrogowie: Ludmiła Ferro i Natalia Perdido...Są głupie i brzydkie!
Moi Przyjaciele: Tomas Heredia, Francesca Resto która operuje kamerę, Camila Torre, Maxi Ponte i Braco Logunov. 
Mój chłopaki: Leon Verdas...Ach, Jest taki uroczy!

Papatki! Wasza Violetta Kochani!

F: I Cięcie już przesłałam!
V: Papatki Fran!
F: Papatki Viola ,,Gwiazdo'' !

,,Następny Dzień''

V: Jestem na stronie YouMixa zobaczę komentarze pod moim Filmikiem
V: Komentarz Ludmiły?

Komentarz Ludmiły: ,,Dziś na żywo w Resto Bandzie pojedynek wspaniałej Ludmiły Ferro i słabej Violetty Castillo! Za pół godziny! Papatki moi fani!

Ludmiła Ferro

V: Znów pojedynek! Ech...

 Luca: Tym razem Ludmiła i Violetta w piosence Ludmiły ,,Alcancemos las Estrellas'' Brawa!

V: Wygrała znów Violetta! Gratulacje!
Ludmiła: NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

,,Następny Dzien Studio 21''

Leon: Violu Gratulacje! Znów wygrałaś pojedynek
V: Nie wiem jakim cudem...Byłam bardzo zestresowana!
L: Dobro zawsze przezwycięża zło!
V: Oj, Leon!
L: Zaśpiewamy razem moja gwiazdo?
V: Dobrze, Kochanie!

L: Papatki Violetta!
V: Papatki Leon! On jest taki uroczy!

 P: Oto nowa piosenka ,,Veo Veo'' zaśpiewajcie ją!
V: Dobrze, zaczynamy śpiewać ,,Veo Veo''!

 P: Ślicznie Dziewczyny! Brawo!
V: Dziękujemy!

F: Violetta masz zaraz zaśpiewać ,,Veo Veo'' W Resto Bandzie, Dobrze?
V: Dobrze!





Wszyscy: VIOLETTA UUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!

V: Dziękuję Kochani! Papatki!
Wszyscy: PAPATKI VIOLETTA!!!!!!!!!!!!!!!

 V: Lalalalalaaaalalalala
C: Violu, Co słuchasz?
V: Bridgit Mendler - Hurricane
C: Od kiedy zaśpiewałyśmy z prawdziwą Bridgit nie możesz przestać jej słuchać! A zwłascza ,,Hurricane''
V: Chcesz posłuchać ze mną?
C: Jasne!


C: Fajna Muzyczka, Violu! Papatki!
V: Papatki Cami!


,,Następny Dzień Studio 21''

V: Fran, Zobacz! Jest z nami Plakat na Studiu!
F: Faktycznie Violu! O Kurde...
V: Co?
F: Chciałyśmy poćwiczyć w Studiu na następny koncert, tak?
V: No tak, a co?
F: Muszę załatwić coś z YouMix...
V: Ale nie możemy pospędzać trochę razem czasu gdzieś?
F: A zresztą masz rację! Odpiszę później YouMixowi! Ale zostałaś Gwiazdą YouMixa jakby Co!
V: Spoko!


F: Mmmm....Fajnie się z tobą spędza czas na tym targu na herbatce Viola!
V: Dzięki Fran! Z tobą też!
F: Wypiłam już całą herbatkę Violu! A ty?
V: No ja też Fran
F: Może już pójdziemy?
V: Nie! Poróbmy jeszcze jakieś atrakcje!
F: No jak chcesz Viola... Ale ja już idę! Nuszę odpisać YouMixowi! Kiedy indziej przyjdziemy!
V: No Oki...W taki razie chodźmy do Studia!

L: Cześć Viola! Chciałabym Tobie i Leonowi coś pokazać
Leon: Ludmiła, co chciałaś?
V: Ludmiła czego chciałaś kurde...
L: Sami zobaczcie to na nagraniu! Już włączyłam, Widzisz Violetta? Twój Leonek Cię zdradził!
Leon: CO?!?!
V: CO?!?! LEON! JAK MOGŁEŚ?!?! TO KONIEC!!!!!!!!! ŁEEEEEEEEEEEE!!!!!!!
Leon: Nie Violetta! ... Ech Ludmiła No!
L: Ludmiła 1 Viola 0 Super!


 Leon: Violetta, Zaczekaj to nie tak!
V: A jak? Na nagraniu jest wszystko prawidłowo nagrane! To Koniec i nie będę się powtarzać! Żegnaj z mojego życia Leon! Myślałam że jesteś inny...
L: Ja też...Myślałem że mi wybaczysz! Jesteś taka jak Ludmiła!
V: Co?! Leon stój! ... A gdzieś z nim! On jest głupi jak Andres! Nie wie czego chce! Nie będę o nim myślała! Mam go gdzieś i to głęboko!

 ,,W Parku''

L: Naty, Naty, Naty!
N: O, Hej Ludmi! Co tam?
L: Zobacz! Wkręciłam Leona i Violettę! To była przeróbka! Tak naprawdę na filmie Violetta obejmuje Leona! Jestem dobra w tym Photoshopie no nie? Hahahahaha!
N: I Oni się nabrali? ŻAL! Hahahahahaha! Tak jesteś dobra Ludmi! Hahahahahaha!


,,W domu państwa Castillo''

V: Angie! Leon ze mną zerwał! A raczej ja z nim!
A: Dlaczego Viola?
V: Zdradził mnie! Ludmiła mi pokazała nagranie!
A: Nie ładnie z jego strony! Ale...dlaczego się cieszysz?
V: Bo będę wolna! Jest jeszcze inne chłopaki w oceanie! Dziś i tak fajnie bawiłam się z Francescą w Restauracji na targu!
A: Twoja mama zawsze chodziła na targ!
V: Tak? To Super! Tam jest czadowo!
A: Twojej mamy było to ulubione miejsce...
V: Tęsknię za nią Angie...
V: Idę do swojego pokoju...Papatki Angie!
A: Papatki Violetta!

 V: Nagram coś sobie na YouMixa! Poprosili mnie nawet! Fran, zaczynaj!
 F: Akcja!
F: Oto Violetta Castilo i opowiada jak spełnić swoje marzenia!
V: Cześć, to znów ja, Violetta! Jak każda nastolatka mam głowę pełną marzeń które właśnie się spełniają. Nie zawsze jednak wiem, jak je dalej realizować. Jeśli i Ty pragniesz gwiazdki z nieba, koniecznie posłuchaj moich rad!

1. Zamknij oczy i przywołaj marzenia...Potrafisz je opisać? Jeśli nie jesteś pewna swoich marzeń, nie martw się. Załóż pamiętnik, jak ja oto on, w którym będziesz zapisywać, o czym najczęściej
rozmyślasz i co sprawia Ci największą przyjemność. W ten sposób odkryjesz swoje prawdziwe pragnienia.

2. Czy już wiesz, o czym najbardziej marzysz? Jeśli tak - najwyższy czas zdobyć informacji na ten temat.

3. Zamień marzenie w dążenie! Zastanów się, co może Ci pomóc w spełnieniu marzenia, a swoje pomysły spisz na kartce. Chciałabyś tańczyć, jak uczniowie Studio 21? Na twojej liście powinny znaleźć się adresy pobliskich szkół tańca na przykład Studio 21 a tgakże spis rzeczy, które musisz skompletować, zanim zaczniesz tę nową przygodę!

Papatki!

Wasza Violetta!

F: I Cięcie!
V: Ok! Papatki Fran!
F: Papatki Viola

 F: Violu!
V: Tak?
F: Zaraz masz koncert!
V: Wiem, co mam zaśpiewać?
F: ,,Algo Se Enciende''
V: Ok!

F: Wypadłaś Super!
V: Dzięki Fran!

 F: Ludzie chcą ,,Como Quieres'' Śpiewaj!
V: Ok!


Wszyscy: BRAWO!!! VIOLETTA! VIOLETTA! VIOLETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
V: Dziękuję kochani!

Jedna Fanka: Zaśpiewaj jeszcze jedną! Zaśpiewaj moją piosenkę!
V: No dobrze jeśli nalegasz...Jak masz na imię?
Jedna Fanka: Jessie
V: Skąd jesteś?
Jedna Fanka: Z Włoch Siostra Francesci
V: Aaaa....Ok!



V: Kochani! Dziś Zaszalejemy! Zaśpiewam Piosenkę Jessie Resto z Włoch, Siostra mojej Managarki Francesci ,,Libre Soy''!


Wszyscy: BRAWOOOO!!!!!!!!!!!!!!!! Chcemy Te Creo!
V: Dobrze...


Wszyscy: BRAWOOOO!!!!!!!!!!


V: Dziękuję Kochani! To już koniec ale pamiętajcie, będzie jeszcze milion koncertów!

,,Następny Dzień, Studio 21''


C: Zobacz, Viola! Tam jest twój plakat!
V: Ooo, Fajnie! 
F: Viola, Viola, Viola!
V: O, cześć Fran!
F: Cześć Violu! Dziś masz swój koncert! Fani szaleją na stronie YouMixa!
V: Ok! 

,,Przytulas''

 V: Cześć Kochani!!!!!
Wszyscy: VIOLETTA!!!! VIOLETTA!!!!!!!VIOLETTA!!!!ŁUUUUUUU!!!!



V: Dziś zaśpiewam z moimi przyjaciółmi ze Studio 21 piosenkę ,,Ser Mejor''
Wszyscy: JUHUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!




V: Papatki Kochani!!!!!
Wszyscy: KOCHAMY CIĘ VIOLETTA!!!!!!!!!!!!!!!,,Podnoszą Plakat z napisem ,,Violetta'' ''

 Wszyscy: ZAŚPIEWAJ JESZCZE COŚ!!!!! ALE SAMA!!!!!!!
V: Ok,Ok Może.....En Mi Mundo?
Wszyscy: TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
V: Ok

 V: Zaczynamy!

Wszyscy: VIOLETTA RZĄDZISZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
V: Dziękuję kochani!!!!

 Pablo: Violetta, cześć Ludmiła chciała zrobić z tobą pojedynek na ocenę celująco czyli szóstkę 
V: No dobra...
L: Na pewno wygram!
P: Nie wiem Ludmiła, śpiewajcie piosenkę ,,Te Creo''
V: Dobrze!
L: Dobrze!

P: Wygrała Violetta! Zdecydowanie!
L: CO?!?! ZDENERWOWANA LUDMIŁA NA PABLO GALINDO ODCHODZI!!!!!!!!
V: Dziękuję Pablo 
P: Nie ma za co. Dostajesz szóstkę!


V: Hej Kochani!!! Dziś Zaśpiewam  z innymi ,,Ven y Canta''
Wszyscy: DOBRZE VIOLA!!!!!!!!!


Wszyscy: BRAWO VIOLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
V: Dziękuję Kochani!!!!!!!

 F: Hej Viola!
V: Cześć Fran!
F: Jak tam po wczorajszym koncercie?
V: Wspaniale! Po prostu nie umiem się przestać uśmiechać!
F: To się cieszę!
V: Publiczność, Scena, wszystko jest takie ekscytujące! Uwielbiam robić koncerty!
F: To fajnie!
V: to papatki Fran!
F: Papatki Violu!

 C: Viola! Nie uwierzysz co Fran kazała mi Tobie przekazać!
V: Hej Cami! Co Fran chciała przekazać?
C: To, że załatwiła dla Ciebie Trasę Koncertową w The U-mix Show!
V: Serio?! Ale tam się kwalifikują najlepsze gwiazdy świata!
C: Ty właśnie jesteś taką gwiazdą!
V: Już sobie wyobrażam pracę z The U-mix Show!

 *Po przyjeździe do The U-mix Show*
V: Fran, ja się stresuję...Co jeśli się nie dostanę do ich pracy?
F: Oj tam Viola! Na pewno się dostaniesz!
V: Nie jestem tego taka pewna...

C.D.N

PS Kto chce żebym wstawiła kolejne opowiadanie o Violetcie niech napisze w komentarzu ,,Ja'' 

Papatki!

Violetta